Member
Posted
August 01, 2006 18:53
When last we left our Hero... wordmatic Member Posted August 01, 2006 7:22 PM Who bought her finery at ABERCROMBIE & FITCH (Who does she think she is--the Queen of...?) And BTW, and completely off the subject, who the heck is this Orville I keep seeing over in 4 and 6 letters? Wright? Posts: 47 | Location: Near Philadelphia, Pennsylvania, USA
Member
HENNY-PENNY "Orville" is just a placeholder, a name beginning with O to use in a four- or six-letter phrase. "Wright" is as good an any, but really a surname is irrelevant. Wouldn't fit into the new sentence, anyway, most of the time...
Member
ah.
YASIR ARAFAT
Ascriptivism is a viable alternative.
Posts: 901 | Location: Near Philadelphia, Pennsylvania, USA
Member
A prayer for OWEN Meeny...
Member
No, No
NANETTE Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
ERNEST (That's important, he said Wildely)
Member
TERENCE STAMP Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
RAUL CASTRO - in the news lately, through no fault of his own...
Member
NINA (daughter of Al Hirschfeld)
Member
Neil
ARMSTRONG Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
GINGER PYE *******"Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird
Member
I love Ginger Pye, and Pinky Pye!
EDWARD SCISSORHANDS
Member
Tom
SELLECK Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
KING KONG *******"Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird
Member
RICHARD Rogers
Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
DOROTHY of Oz fame....
Member
YUL BRYNNER
*******"Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird
Member
LINDA LOVELACE ... "e" or "a", I don't care.
Member
ENOCH Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
<sigh>
Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
Sorry, Arnie... I wasn't thinking. How aboutHALIBURTON ?
Member
And where is HAB? Does anyone know? I miss him.
Member
Andre
NORTON Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!
Member
Nicolas Cage again, choose which letter . . .
Member
I bet Hab's on vacation. It's that time of year. I'll be gone next week, myself.