|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
Member |
HARD
Have a real deal. SALE This message has been edited. Last edited by: Caterwauller, ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
SALE
Some are like Esquimeaux FRZN |
|||
|
|
Member |
FRZN
Five racecars zoom North. DRIV ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
DRIV
...doubtless, rapidly increasing velocity CRSH (I wanted to make that STBLT but couldn't conjure a four-letter compression for it!) |
|||
|
|
Member |
CRSH
. . . crazy, reckless steering, Hab . . . BAMM ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
BAMM
Blast - another mangled motorcyclist. EVEL |
|||
|
|
Member |
EVEL
Every victory elicits levity. YEAH! ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
YEAH!
..... crash.. bam.. ...Yucky entrails and heads... BELT |
|||
|
|
Member |
BELT
Believe every little thing. THNG ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
THNG
This helicopter's not grounded. FLYS |
|||
|
|
Member |
FLYS
Frankly, Letty, you should! DAMN |
|||
|
|
Member |
DAMN
Deliver and make nice! KIND ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
KIND
Kansas insists -- no Darwinism !! APES |
|||
|
|
Member |
APES
Attention propelled Evel skyward! Back to apes.. JANE |
|||
|
|
Member |
JANE
Jerymandered administrator needs erudition. SWAMPS |
|||
|
|
Member |
SWAMPS
Some women are more photogenic subjects. SWAMP Some women are more photogenic. WAMP Women are more photogenic. AMP Are men photogenic? AM All men? FOUR ...oh, btw, for erudition |
|||
|
|
Member |
FOUR
fire our union rep! FIRE Thankyou for your participation, and your continued interest, in this sentence. |
|||
|
|
Member |
FIRE
Five interesting realistic etchings ROVE Come on you raver, you seer of visions, Come on you painter, you piper, you prisoner, and shine! |
|||
|
|
Member |
ROVE
Richard's other vehicle evaporated. POOF |
|||
|
|
Member |
ROVE
really obscure verb ending HORT-ative |
|||
|
|
Member |
Oops - simulposting!
POOF patently obscure old form HORT-ative |
|||
|
|
Member |
HORT
Hab ordinarily reads threads. READ ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
READ
Richard English attracts dowagers. BRIT |
|||
|
|
Member |
HEHEHE - the thing about the 4-letter ones is that they invariably end up sounding to me either like bumper stickers or, in that last instance, like something written on a bathroom wall. LOL
BRIT Better relish it's taste! SNAK ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|
|
Member |
SNAK
Sneaky Nazi appropriates Kickbacks. NAZI |
|||
|
|
Member |
|
|||
|
|
Member |
EVER
Eeyore voices every rule. DNKY ******* "Show your true colors. Mine is Yellow." ~Big Bird |
|||
|