quote:Originally posted by Richard English: What game?
Richard English
Do you really not know ?
Glaubt es mir - das Geheimnis, um die größte Fruchtbarkeit und den größten Genuß vom Dasein einzuernten, heisst: gefährlich leben. - Friedrich Nietzsche
Glaubt es mir - das Geheimnis, um die größte Fruchtbarkeit und den größten Genuß vom Dasein einzuernten, heisst: gefährlich leben. - Friedrich Nietzsche
Are you kidding? -------------------------------------- Aren't we trying to air out our closets? Oh, yes, what's that peculiarly British closet called - a drying closet, perhaps?
As nearly as our Research Department can determine, a wet closet is where Shufitz keeps his velocipede, when it's not in that other place, right ??????????????
Or could it be someone who plays the piano while pulling your teeth ?
quote:Originally posted by Richard English: Do you mind if I postpone telling you until I actually get a round tuit?
Richard English
Actually I do, but is that likely to hurry you along ?